Zdroj: Freepik AI
Nacházíme se v době, kdy poutáme stále větší pozornost na podnikatelské prostředí. Být podnikatelem a mít svůj vlastní business je IN! Mladá generace touží žít po svém a mít svůj život pevně ve svých rukou. K práci v korporátu už netíhne tolik, jak tomu bylo u starších ročníků. Paradoxně trh nabízí tolik možností, že se někteří ani nedokážou rozhodnout, do jakého odvětví podnikání vstoupit.
Pro ty, kteří mají motivaci a odvahu začít a neví kde, máme pár tipů na oblasti podnikatelského prostředí, ve kterých „nešlápnou vedle“. A to zejména díky neustálé vysoké poptávce na trhu.
Podnikání ve službách
Ve službách je stále obrovský potenciál a poptávka. A nemusíme konkrétně jmenovat, zda se jedná o řemeslníky, kadeřnice, rozvojové kouče, maséra nebo webaře. Všichni mají plno a napilno. Čeká se na ně. Termíny v nedohlednu. A zvyšující se sazby s přijatelnými náklady.
Zprostředkovatelé obchodu
Zde můžeme zahrnout všechny obchodníky a odborníky, kteří se pohybují z velké části v oblasti financí, investic a realit. Tím to ale nekončí, zprostředkovat obchod můžete kdekoliv. V jakékoliv
firmě a v jakémkoliv odvětví businessu. Stačí jen mít motivující provize, podmínky a produkt, za jehož kvalitou si budete pevně stát a tudíž ho dokážete i prodat.
Marketing
Málokde je taková rozmanitost, jako je tomu v marketingu. Od digitálu, přes strategie, po reklamy. Každý chce efektivně využít svou propagaci a marketing na maximum. Proto jsou i klienti ochotni platit vysoké částky za služby, které jim pomohou v rozvoji jejich podnikání. Jste v tomto profík? Využijte toho!
AI – umělá inteligence
Obrovský trend, který posouvá nápady na podnikání zase o úroveň výše. Všichni chtějí pracovat rychleji, efektivněji, snadněji a lépe. S tím jim dnes pomáhají AI nástroje, díky kterým se firmy rozrůstají a generují větší zisk. Využít tuto příležitost pro své podnikání můžete ať už formou vzdělávání, nebo vývoje aplikací a nástrojů. Oborů, ve kterých můžete úspěšně prorazit se svým start-upem je široká škála. Důležitým aspektem je to, v čem se pohybujete, jaké máte zkušenosti a co vás naplňuje. Pokud si nevíte rady, jak začít, kde získat investora, co by měl obsahovat líbivý pitchdeck, využijte naši konzultaci zdarma.